Ügyfélszolgálat teljes körű újranyitása

Tisztelt Ügyfeleink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020.06.02. napjától személyes ügyfélszolgálatunkat, a hulladékgyűjtő edények átadás-átvétele érdekében, az alábbi nyitva tartási rend szerint teljes körűen újra indítjuk.

Ügyfélszolgálat nyitva tartása:

Hétfő: 8:30-15:00

Kedd: 8:30-15:00

Szerda: 8:30-15:00

Csütörtök: 8:30-15:00

 Ügyintézés helye: 3527 Miskolc, József Attila utca 65.

Az ügyfélszolgálat működése során az Önök és munkatársaink egészségének megóvása érdekében, az alábbi biztonsági intézkedéseket kérjük betartani:

  1. Az ügyféltérbe belépni kizárólag a szájat és orrot takaró maszkban, vagy azt helyettesítő kendővel, sállal lehet, melyről az ügyfélnek kell gondoskodnia. Ezen eszköz nélkül a belépés nem engedélyezett!
  2. Az ügyféltérben egyidejűleg kizárólag egy ügyfél tartózkodhat.
  3. A várakozás időtartama alatt kötelező a másfél méteres, egymás közötti távolság betartása.  

A várakozási idő elkerülése, csökkentése és a gördülékeny ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy előzetes időpontfoglalást követően keressék fel irodánkat. Az időponttal rendelkező ügyfelek elsőbbségi kiszolgálásban részesülnek.

Az alábbi elérhetőségeken kérhet időpontot:

  1. : +36 46 200 327
  2. E-mail: info@mirehu.hu
  3. Levelezési cím: 3501 Miskolc, Pf.: 509.

Annak érdekében, hogy a még mindig fennálló járványveszélyt csökkenteni tudjuk, mindannyiunk érdekében kérjük Önöket a fenti intézkedések betartására, kérjük együttműködésüket és az esetlegesen megnövekedett várakozási idő miatti türelmüket.

Tisztelettel: MiReHu Nonprofit Kft.