A közszolgáltató nyitvatartási idejének változása miatti ügyintézés módosulása

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a BMH Nonprofit Kft. ügyfélszolgálati irodáinak nyitvatartási rendje 2020. október 1-től megváltozott, amelynek értelmében a közszolgáltató valamennyi ügyfélszolgálati irodája keddenként zárva tart.

A megváltozott nyitvatartási rendre tekintettel kérjük, hogy mielőtt a MiReHu Nonprofit Kft.-hez érkeznek a hulladékgyűjtő edényzet átvétele érdekében, szíveskedjenek gondoskodni arról, hogy az edény átvételéhez szükséges bejelentési/változásbejelentési lap, illetve valamennyi irat rendelkezésükre álljon a gördülékeny ügyintézés érdekében.

Amennyiben keddi napon történő ügyintézés során a MiReHu Nonprofit Kft. munkatársai hiányosságot észlelnek az ügyintézés során bemutatandó iratok tekintetében, abban az esetben a hulladékgyűjtők átadására nem kerül sor, és a Tisztelt Ügyfelek legközelebb szerdán tudják felkeresni a BMH Nonprofit Kft. irodáit a felmerült problémák megoldása érdekében, amely miatt az ügyintézési idő megnövekedése várható.

A MiReHu Nonprofit Kft. nyitvatartási rendjében módosulás nem következik be.

A BMH Nonprofit Kft. megváltozott részletes nyitvatartási rendje pedig az alábbi oldalon érhető el:

http://bmhnonprofit.hu/ugyfelszolgalat/

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

 Tisztelettel: MiReHu Nonprofit Kft.