Ügyfélszolgálat és MUK zárva tartása

Tisztelt Ügyfeleink!

Személyes ügyfélszolgálatunk a Kormány koronavírus világjárvány okozta pandémiás helyzetben hozott szigorító intézkedéseivel összehangban 2021. 03. 08. napjától határozatlan ideig szünetel.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az ügyfélszolgálat működésének szünetelése alatt szelektív hulladékgyűjtő edényzet átvételére nincs lehetőség.

A kommunális hulladékgyűjtő edény új szerződő fél általi átvételére, valamint kommunális hulladékgyűjtő edény űrmértékváltozás miatt bekövetkező cseréjére van lehetőségük, figyelemmel a kommunális hulladékgyűjtés kiemelt közegészségügyi fontosságára!

Ebben az esetben az edény átvétele érdekében telefonon vagy elektronikus úton előzetesen időpontot szükséges kérni. A kommunális edény átadás-átvételére a járványügyi helyzetben alkalmazandó pandémiás szabályok betartása mellett kerülhet sor.

Fokozottan felhívjuk figyelmüket, hogy kötelező az orrot és szájat eltakaró maszk/sál használata, illetve az előzetesen lefoglalt időpontban, az ügyintézés során, kizárólag egy személy tartózkodhat ügyfélszolgálati irodánkba!

Továbbá tájékoztatjuk Önöket, hogy a Miskolci Újrahasználati Központ (MÚK) 2021. 03. 08. napjától határozatlan ideig zárva tart, amely egyben azt is jelenti, hogy nem kerül sor a MÚK részére felajánlott tárgyak átvételére, illetve elszállítására sem.

A teljes újra nyitásról a Kormány döntéseit követően haladéktalanul tájékoztatni fogjuk Önöket.

Kérjük, hogy időpontegyeztetés, valamint további tájékoztatás kérése céljából keresse munkatársainkat az alábbi elérhetőségek egyikén:

Tel.: +36 46 200 327

E-mail: info@mirehu.hu

Kérjük szíves megértésüket és türelmüket!

MiReHu Nonprofit Kft.