Iskolai papírgyűjtés a MiReHuval

2024. április és május hónapokra iskolai papírgyűjtési kampányt indít a MiReHu Nonprofit Kft. a szolgáltatási területén.

A MiReHu ösztönző támogatásként a három legtöbbet gyűjtő iskolát vagy osztályt MiReHu ajándékcsomaggal jutalmazza a nekünk átadott mennyiségek alapján.

Emellett a MOHU Zrt. továbbra is kompenzációs díjat biztosít az iskolák számára az akció keretében begyűjtött papírhulladékokért, ez jelenleg 20 Ft/kg.

Részletekért keressenek minket a vallalkozas@mirehu.hu e-mailcímen.

 

Az iskolai papírgyűjtés megszervezését illető általános információk az alábbiak:

Az intézmények illetékesei két eltérő folyamat közül választhatnak a papírhulladék gyűjtésének és elszállításának megszervezésére, attól függően, hogy

-         magánszemélyként rendelik meg a szállítási tevékenységet., illetve

-         alapítványként vagy saját adószámmal rendelkező oktatási vagy nevelési intézményként

 

Gyűjtés megszervezése magánszemélyként

A gyűjtésben az oktatási intézmény által delegált szülő(k) magánszemélyként is részt vehetnek, ebben az esetben a gyűjtési igényt szintén a gyűjtésben területileg illetékes intézményi szolgáltató felé kell jelezniük, aki megszervezi a gyűjtési folyamatot.

Ez esetben a delegált magánszemélyek részéről MOHU Partner Portál felületén külön regisztráció elvégzése nem szükséges.

Az átvett papírhulladékok ellenértékét – ösztönző formájában – a MOHU alvállalkozójaként Társaságunk fizeti ki.

 

Gyűjtés megszervezése alapítványként vagy saját adószámmal rendelkező oktatási vagy nevelési intézményként:

Az oktatási intézmények alapítványainak, valamint a saját adószámmal rendelkező oktatási vagy nevelési intézményeknek első lépésként a MOHU elektronikus ügyintézési felületén, a Partner Portálon szükséges regisztrálnia, amennyiben még nem történt meg.

A regisztrációt követően szerződést kell kötni, mely során a MOHU Zrt. által létrehozott egyedi azonosítót, a papírgyűjtésnek megfelelő cikket szükséges megadni: papír hulladék vegyes ömlesztett iskolai GYP.

A szükséges edényzet méretét is meg kell adni, melyet érdemes előzetesen velünk egyeztetni. Ezt követően a portálon a cikkekhez lehetőség van szolgáltatót kiválasztani. Itt válasszák a MiReHu Nonprofit Kft-t.

A szerződés rögzítést követően tudják a Partner Portálon hulladékszállítás csempe alatt a hulladék elszállítását megrendelni.

Amennyiben már rendelkeznek MOHU Partner Portál regisztrációval és hulladékbirtokosi szerződéssel más hulladékok tekintetében (pl.: használt sütőolaj, elem), abban az esetben a fenti cikkel ki lehet bővíteni a meglévő szerződést.

Ha regisztrációval és szerződéssel is rendelkezik már a tavalyi éven kialakított gyakorlatnak megfelelően, már csak a megrendelést szükséges leadni a Partner Portálon, melyet kérjük előzetesen egyeztessenek velünk a vallalkozas@mirehu.hu e-mailcímen.

A Partner Portálon rögzített, és teljesített megrendelések után a kompenzációs díjat a MOHU Zrt. fizeti meg.

 

Díjak

Mivel a papír hulladékok ezen része a Kiterjesztett Gyártói Felelősségi (EPR) rendszerbe tartozik, ezért a begyűjtés költségét az EPR gyártók fedezik, a hulladékbirtokos (gyűjtést/szállítást megrendelő) ezért díjat nem fizet.

A papírhulladékért fizetett ösztönző és kompenzációs díjak a MOHU holnapján, az alábbi linken érhetőek el: https://mohu.hu/media/dokumentumtar#pickedCategory=123

(Elérési útvonal: mohu.hu/Média/Dokumentumtár/Árak menü)