Ügyfélszolgálat és ügyfélszolgálati pontok nyitvatartása, az ügyintézhető ügytípusok

Személyes és telefonos ügyfélszolgálatunk az alábbi időpontokban fogadja az ügyfeleket, vagy várja hívásaikat.

Miskolc
Hétfő, kedd, csütörtök 08:00 - 15:30
Szerda 08:00 - 20:00
Péntek 08:00 - 12:00
Mezőkövesd (Ügyfélszolgálati pont)
Hétfő 08:00 - 15:30
Kedd szünnap
Szerda 08:00 - 18:00
Csütörtök szünnap
Péntek 08:00 - 12:00
Polgár (Ügyfélszolgálati pont)
Hétfő szünnap
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda szünnap
Csütörtök szünnap
Péntek szünnap

Személyes ügyfélszolgálaton intézhető ügytípusok

1. Hulladékgazdálkodási közszolgáltatás bejelentése, szüneteltetése, megszüntetése, újraindítása, edénytípus-csere
2. Adatváltozások
3. Díjkedvezmény érvényesítése
4. Kártérítés/edénypótlás
5. Eseti megrendelés alapján végzett hulladékgazdálkodási szolgáltatások
6. Edénymosás megrendelés
7. Edényszám-csökkentés- és növelés
8. Edényürítés gyakorisáságnak változtatása
9. Lakossági eseti lomtalanítás
10. Panasz felvétele
11. A Ht. 53. § (4) bekezdésben meghatározott feladatok
12. Fizetési mód megváltoztatása

Elektronikus levél formájában ügyintézhető ügytípusok

1. Hulladékgazdálkodási közszolgáltatás bejelentése, szüneteltetése, megszüntetése, újraindítása
2. Adatváltozások
3. Kártérítés/edénypótlás
4. Eseti megrendelés alapján végzett hulladékgazdálkodási szolgáltatások
5. Edénymosás megrendelése
6. Sérült edény cseréje iránti igény előterjesztése
7. Edényjavítás iránti igény előterjesztése
8. Edényszám-csökkentés- és növelés
9. Edényürítés gyakorisáságnak változtatása
10. Lakossági eseti lomtalanítás
11. Határozott idejű közterületi rendezvények hulladékelszállításának biztosítása
12. A Ht. 53. § (4) bekezdésben meghatározott feladatok
13. Fizetési mód megváltoztatása

Telefonos ügyfélszolgálaton intézhető ügytípusok

1. Általános tájékoztatás kérése valamennyi ügytípus vonatkozásában
2. Hulladékgazdálkodási közszolgáltatás megrendelése, szüneteltetése, megszüntetése, újraindítása
3. Eseti megrendelés alapján végzett hulladékgazdálkodási szolgáltatások – telefonos egyeztetést követően e-mailes megkeresés szükséges
4. Edényjavítás iránti igény előterjesztése – telefonos egyeztetést követően e-mailes megkeresés szükséges
5. Edényürítés gyakorisáságnak változtatása
6. Lakossági eseti lomtalanítás
7. Határozott idejű közterületi rendezvények hulladékelszállításának biztosítása
8. Panasz felvétele
9. A Ht. 53. § (4) bekezdésben meghatározott feladatok
10. Fizetési mód megváltoztatása