Panaszkezelés

Általános tájékoztatás

A MiReHu Nonprofit Kft. folyamatosan törekszik arra, hogy fogyasztóit egyre jobb minőségű szolgáltatással lássa el. Célunk, hogy minden esetben megfeleljünk ügyfeleink igényeinek, elvárásainak. A szervezet működése során előfordulhatnak olyan esetek, amelyekkel kapcsolatban ügyfeleink panasszal élhetnek.

A panaszbejelentéseket a Fgytv. 17/A és 17/B §. rendelkezései szerint rögzítjük és rendezésüket kiemelt feladatként kezeljük. Ügyfeleink felvetéseit haladéktalanul kivizsgáljuk, a feltárt hibákat orvosoljuk.

Szolgáltatással kapcsolatos panaszát, észrevételét az alábbi lehetőségek egyikén jelezheti Társaságunk felé
Személyesen 3527 Miskolc, József Attila utca 65.
3400 Mezőkövesd, Dózsa György út 2.
Postai úton 3501 Miskolc, Pf. 509.
Telefonon +36 21 350 0035
E-mail-ben ugyfelszolgalat@mirehu.hu

Felügyeleti szervek és elérhetőségeik

Az 1997.évi CLV törvény 17/A § alapján tájékoztatjuk, hogy amennyiben ügykezelésünkkel nem ért egyet, úgy panaszával az alábbi hatóság(ok) és békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
Székhely  3525 Miskolc, Szentpáli u.1.
Levelezési cím 3501 Miskolc, Pf. 376
Telefonszám 46/501-091
E-mail  bekeltetes@bokik.hu

Vármegye székhely szerinti fogyasztóvédelem elérhetősége

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Kormányhivatal Hatósági Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztály
Székhely - Levelezési cím 3525 Miskolc, Városház tér 1.
Telefonszám 46/512-971
E-mail  fogyasztovedelem@borsod.gov.hu
Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal
Székhely  1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 52.
Levelezési cím 1388 Budapest, Pf. 88
Telefonszám 36/1-459-7777
E-mail  mekh@mekh.hu

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben fogyasztói jogvitát kezdeményez, úgy a MiReHu Nonprofit Kft. nem vesz igénybe békéltető testületi eljárást.