Általános tájékoztatás
A MiReHu Nonprofit Kft. folyamatosan törekszik arra, hogy fogyasztóit egyre jobb minőségű szolgáltatással lássa el. Célunk, hogy minden esetben megfeleljünk ügyfeleink igényeinek, elvárásainak. A szervezet működése során előfordulhatnak olyan esetek, amelyekkel kapcsolatban ügyfeleink panasszal élhetnek.
A panaszbejelentéseket a Fgytv. 17/A és 17/B §. rendelkezései szerint rögzítjük és rendezésüket kiemelt feladatként kezeljük. Ügyfeleink felvetéseit haladéktalanul kivizsgáljuk, a feltárt hibákat orvosoljuk.
Szolgáltatással kapcsolatos panaszát, észrevételét az alábbi lehetőségek egyikén jelezheti Társaságunk felé | |
---|---|
Személyesen | 3527 Miskolc, József Attila utca 65. 3400 Mezőkövesd, Dózsa György út 2. |
Postai úton | 3501 Miskolc, Pf. 509. |
Telefonon | +36 21 350 0035 |
E-mail-ben | ugyfelszolgalat@mirehu.hu |
Felügyeleti szervek és elérhetőségeik
Az 1997.évi CLV törvény 17/A § alapján tájékoztatjuk, hogy amennyiben ügykezelésünkkel nem ért egyet, úgy panaszával az alábbi hatóság(ok) és békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület | |
---|---|
Székhely | 3525 Miskolc, Szentpáli u.1. |
Levelezési cím | 3501 Miskolc, Pf. 376 |
Telefonszám | +36 46 501 091, +36 46 501 090 |
bekeltetes@bokik.hu |
Vármegye székhely szerinti fogyasztóvédelem elérhetősége
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Kormányhivatal Hatósági Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztály | |
---|---|
Székhely - Levelezési cím | 3525 Miskolc, Városház tér 1. |
Telefonszám | +36 46 512 971 |
fogyasztovedelem@borsod.gov.hu |
Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal | |
---|---|
Székhely | 1388 Budapest, Pf. 89. |
Levelezési cím | 1388 Budapest, Pf. 88 |
Telefonszám | +36 1 459 7777 |
mekh@mekh.hu |
Tájékoztatjuk, hogy amennyiben fogyasztói jogvitát kezdeményez, úgy a MiReHu Nonprofit Kft. nem vesz igénybe békéltető testületi eljárást.