Panaszkezelés

Általános tájékoztatás

A MiReHu Nonprofit Kft. folyamatosan törekszik arra, hogy fogyasztóit egyre jobb minőségű szolgáltatással lássa el. Célunk, hogy minden esetben megfeleljünk ügyfeleink igényeinek, elvárásainak. A szervezet működése során előfordulhatnak olyan esetek, amelyekkel kapcsolatban ügyfeleink panasszal élhetnek.

A panaszbejelentéseket a Fgytv. 17/A és 17/B §. rendelkezései szerint rögzítjük és rendezésüket kiemelt feladatként kezeljük. Ügyfeleink felvetéseit haladéktalanul kivizsgáljuk, a feltárt hibákat orvosoljuk.

Szolgáltatással kapcsolatos panaszát, észrevételét az alábbi lehetőségek egyikén jelezheti Társaságunk felé
Személyesen3527 Miskolc, József Attila utca 65.
3400 Mezőkövesd, Dózsa György út 2.
Postai úton3501 Miskolc, Pf. 509.
Telefonon+36 21 350 0035
E-mail-benugyfelszolgalat@mirehu.hu

Felügyeleti szervek és elérhetőségeik

Az 1997.évi CLV törvény 17/A § alapján tájékoztatjuk, hogy amennyiben ügykezelésünkkel nem ért egyet, úgy panaszával az alábbi hatóság(ok) és békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
Székhely 3525 Miskolc, Szentpáli u.1.
Levelezési cím3501 Miskolc, Pf. 376
Telefonszám+36 46 501 091, +36 46 501 090
E-mail bekeltetes@bokik.hu

Vármegye székhely szerinti fogyasztóvédelem elérhetősége

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Kormányhivatal Hatósági Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztály
Székhely - Levelezési cím3525 Miskolc, Városház tér 1.
Telefonszám+36 46 512 971
E-mail fogyasztovedelem@borsod.gov.hu
Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal
Székhely 1388 Budapest, Pf. 89.
Levelezési cím1388 Budapest, Pf. 88
Telefonszám+36 1 459 7777
E-mail mekh@mekh.hu

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben fogyasztói jogvitát kezdeményez, úgy a MiReHu Nonprofit Kft. nem vesz igénybe békéltető testületi eljárást.